Klantendienst

Op deze pagina vindt u alle belangrijke informatie over het bestellen, betalen en het verzenden van uw bestelling. Heeft u een vraag en het antwoord staat hier niet bij? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar info@kussen.be.

 

Verzendkosten

Bestellingen worden gratis bezorgd bij besteding vanaf €19,95 (binnen België en Nederland, voor andere landen gelden andere tarieven) op het door de klant opgegeven adres.

Voor de bezorging van de door u bestelde artikelen maken wij gebruik van de diensten van GLS. Meer informatie over de bezorging.

 

Bezorging en levertijd

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle bestellingen worden geleverd met GLS. Na het verzenden van uw bestelling informeert GLS u per e-mail over de bezorging en de geschatte bezorgdatum. Ook kunt u vanaf dat moment uw bestelling volgen met een unieke track & trace code.

 

U hebt nog de mogelijkheid om (tot 23:59 vóór de bezorgdag) de plaats en tijd van de bezorging nog te wijzigen. Voor de gekozen bezorgdata worden tijdvensters van drie uur opgegeven.


Een pakket wordt idealiter persoonlijk bezorgd. Bij levering van het pakket dient daarom ook een handtekening voor ontvangst te worden gezet in de handscanner van de bezorger. Een ander lid van uw huishouden het pakket ook aannemen.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle bestellingen worden verstuurd met GLS. Bestelt u op werkdagen voor 15:00 uur 's middags, dan heeft u uw bestelling de volgende werkdag al in huis (binnen Nederland en België)!


GLS bezorgt de pakketten op werkdagen van maandag tot en met vrijdag en in België en Nederland meestal binnen 24 uur. Deze bezorgtijden zijn echter niet gegarandeerd, doordat de pakketten over de weg worden vervoerd. Bijvoorbeeld oponthoud in het verkeer kan voor vertraging zorgen.


Bestelt u op vrijdag voor 15:00 uur, dan versturen wij de bestelling nog dezelfde dag en zal GLS uw bestelling, in de meeste gevallen, op maandag bezorgen. Bestelt u op vrijdag na 15:00 uur of in het weekend, dan wordt uw bestelling maandag verstuurd en ontvangt u deze, normaal gesproken, via GLS op dinsdag.

 

Hoe kan ik een andere leverdag kiezen?

Wilt u uw pakket liever een andere dag laten bezorgen? Selecteer dan de gewenste bezorgdag tijdens het afrekenen. U hebt de keuze uit de vijf eerstvolgende werkdagen. U hebt ook de mogelijkheid de leverdatum later nog te wijzigen via de email met bezorgopties die u van GLS ontvangt.

Terugsturen

Heeft u producten besteld via onze webshop en ontvangen, maar is het niet wat u had verwacht? U kunt alle artikelen terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst.

Let op: Retourkosten zijn voor eigen rekening, behalve als u de betaling hebt verricht via PayPal. Dan neemt PayPal de retourkosten op zich.

 

Meer informatie over de retourneren van uw bestelling.

 

Betaalmethodes

PayPal

U kunt op Kussen.be betalen met PayPal, dit is een veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. U heeft enkel een PayPal account nodig waar uw creditcard of bankrekening aan gekoppeld is.

 

Bankoverboeking

Uw bestelling kunt u uiteraard ook gewoon via een bankoverboeking voldoen. Gebruik hiervoor onderstaande gegevens en vermeld altijd uw factuurnummer.

Kussen.be
IBAN: NL10ABNA0465352642
BIC: ABNANL2A
Referentie: uw factuurnummer

Let op: de verwerking van een betaling per overboeking duurt langer dan een Bancontact of PayPal betaling. Het kan daarom bij deze betaalmethode langer duren om uw bestelling te verwerken.

 

Bancontact

Veilig en snel betalen van uw bestelling doet u op Kussen.be met Bancontact (voorheen Mister Cash). Zonder kaartlezer, alleen met uw Bancontact pasje en de app.

 

Contactgegevens

Kussen.be
Haverdijk 8
5704 RC Helmond
Nederland

Tel.: +32 (0)28087289

info@kussen.be

www.facebook.com/sierkussen

of gebruik onze contact pagina

 

Wilt u een artikel retour sturen? Bekijk onze retourvoorwaarden.